BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 4, 2010

Ati dan Perasaan~

Salam,hai allz,whats up?? hope segalanya ok laa,aku dah start cuti,huh,bosan kat umah sebab xder apa yang nak di buat,bile dah xder pape nak buat nie mula laa dok melayan perasaan,adess,jiwang kan??hahaha,lantak la,sapa kesah,diri aku,korunk nak sebok wat pe.

Walaupown aku di kelilingi oleh ramai orang di ketika ini aku tetap rasa aku keseorangan,adoi,bosan nya,xder kerja ke yang boleh hilangkan masa aku untuk layan ati aku ni.

Apa aku rasa sekarang?? happy?sedih?bosan?lonely?suma ada kot,arghh,lantak laa, yg penting aku kene cari 1 solution yg leyh wt aku bz smpi xder masa untuk diri aku sendiri,sapa yang sudi nak m` bz kn aku?? leyh r contact aku erk~hahaha

Urmm,i think i miss her,or i ..... her?? i dont know,actualy dlm i x sedar i bnyk memendam perasaan,nasihat orang pndai,jangan pendam perasaan nanti makan ati,tp tu la yang t`jadi pada diri sendiri,hahaha,bodohkan?? Biarlah,yang sakit pown ati aku,bukan ati korunk,korunk bukan kesah pown pasal aku~heee :D Yang nanggung pedih kat ati nie pown aku,so,lantak laa~layankn jerk,lama2 ilang la tu kn3??

0 comments: