BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 12, 2010

Andai Aku Jatuh Hati

Assalamualaikum,hai allz,ari nie aku xtau nk tulias apa,tp td masa aku jalan2 kat youtube,aku terjumpa laa 1 kata2 nie,menusuk gak laa~so,aku nk kongsi2 laa ngan korunk ea.

Ya Allah,jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cinyanya padamu agar bertambah kekuatanku menyintaimu.

Ya Muhaimin jika aku jatuh hati,izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya bertaut padamu agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.

Ya Rabbana,jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatimu.

Ya Rabbul Izzati,jika aku rindu,rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid dijalanmu.

Ya Allah,jika aku menikmati cinta kekasihku,janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirmu.

Ya Allah,jika aku jatuh hati pada kekasihku,jangan biarkan aku tertatih dan jatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadamu.

Ya Allah,jika kau halalkan aku merindui kekasihku,jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadamu.
AMIN...

Semoga kite berjaya di dunia dan di akhirat dan tidak di bayangi nafsu syahwat dan cnta pada dunia sahaja~adios

0 comments: