BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 10, 2010

Reen Ohh Reen~

Assalamualaikum allz,hope korunk dlm keadaan yg eppy d samping yg ter sayang n yg terbenci laa ea~Actualy d pg yg hening nie,mcm2 perasaan menerjah kat aty aku nie,eppy ada,sedeyh ada,kusut pown ada,xtau laa napa biler malam jerk,mcm2 perasaan akn menerjah dlm ati aku nie~

Sebenarnya skunk nie ada bnd yg membelenggu dlm hati aku nie tentang kwn aku yg aku pnggl reen,dia nie dah dkat 2tahun dah xcontact aku,pas tu tetiba lebeyh kuang kol 2.30 pg td dia buzz ym aku,aku pown xsangka yg dia akn on,maklumlah,dah dkat 2 tahun kn,tp tulah,sapa yang sangka,Allah tu maha berkuasa,kalo dia nk menemukan kite tu dlm keadaan yg x kite sangka2 pown kite leyh bertemu kn~

Tapi dalam kegembiraan aku melepaskan rindu aku nie pada dia,tetiba dia out tanpa meninggalkan sebarang pesanan,haih,sedeyh aku weyh! Lom puas aku melepaskan rindu aku yg terpendam kat dia yang dah tersimpan dkat 2tahun ni tau x,dah la dia g beijing pown x g tau,pas tu dia datang kat aku balik pown dia x bg tau,haih,dia wat aku nie mcm tempat persinggahan dia je kot.tapi xperlah,as long as dia igt kat aku dah la ea~hahaha.
Hope i will get see u next time dgn masa yg lebih panjang lg~

0 comments: