BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 9, 2010

Permulaan Sebuah Coretan..

Assalamualaikum~ firstly aku nk ucapkn selamat dtg kpd diri aku sendiri coz cuba memblog kn diri walaupown aku nie xlah pandai nk menulis atau lebih tepat agy meluahkn perasaan melalui coretan.

Tapi d atas nasihat seorang rakan ku yg bernama Farah,aku nk try laa gak,sama ada berkesan ke x cara dia meluahkn perasaan dia yg terbuku berbuku2 bak roti gardinia 2 kn~

untuk permulaan nie aku xnk laa banyak sangat menaip,
biar lah aku membiasakan diri aku nie dulu,
maklumlah,benda baru kn? Bak kata pepatah,
`tak kenal maka tak cinta`.hahaha~
so,biarlah aku kenal2 lu cam ner nk naip,
cm ner nk indah kn blog or online diari aku nie kan.

ok laa,aku rasa aku nk stop menaip lu lah,aku akan tambah pape yg patut lagi esok,
kene mintak tolong kat bonda tercinta nie utk mengindahkn blog aku nie~hahaha
btw,thanks kerana membaca permulaan coretan aku yang langsung x menarik nie~ngeh3.
aku undurkn diri ku dulu la ea,adios!

0 comments: